sobota, 11 maja 2013

The Versatile Blogger

Bardzo dziękuję Papryczce Chili za nominowanie mnie do The Versatile Blogger ^^ Jest mi niezmiernie miło :)

ZASADY:
1. Podziekować nominującemu na swoim, tudzież jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Nominować siedem blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

SIEDEM FAKTÓW O MNIE:
1. Uwielbiam rysować, chociaż nie bardzo mi to wychodzi. Najbardziej dumna jestem z dwóch herbów - Ravenclawu i Gryffindoru.
2. Kocham tańczyć (chodzę na treningi), grać w siatkówkę i jeździć na rolkach.
3. Moi znajomi ukrywają moje aktywności, bo zawalam im tablicę lajkami zdjęc Potterowych stron na facebooku :)
4. Jestem Potteroholikiem, Sagoholikiem (Saga o Ludziach Lodu) i Narnioholikiem ;)
5. Dodatkowo moim hobby jest robienie bransoletek z muliny, takich jak i innych mam pełne ręce.
6. Nienawidzę zakupów.
7. Marzę o podróży do Norwegii.

BLOGI NOWINOWANE PRZEZE MNIE:
2. Antonina Everdeen (http://padma-patil.blogspot.com/)

Dziękuję :)
Shira.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz